Beleving staat centraal in alles wat wij doen.

Waar beleving digitale marketing samen gaan

Digitale Oplossingen

Recruitment marketing

Wij merken in de afgelopen periode dat steeds meer ondernemingen actief bezig zijn met het werven van personeel, in veel branches is het personeel tekort ook te voelen door de hoge werkdruk.

Maar wat wij ook zien is dat is dat er toch altijd net te weinig wordt gedaan om alle open vacatures te vullen. Wij Immerse weten en zien dit, en toevallig weten wij hoe je de juiste mensen kan bereiken.

Digitale Oplossingen

Hoe wij dat doen?

Er zijn verschillende manieren hoe wij de juiste mensen kunnen bereiken maar in principe loopt het allemaal via de zelfde matrix die in vele verschillende vormen online te vinden zijn houden wij ons vast aan het; touch, tell, sell model.

De naam spreekt al voor zich eerst laat je je publiek met jou in aanraking komen. Zo zien ze de naam en met een opvallende ad of normale post. De mensen die geïnteresseerd zijn zulle het stuk dat er bij staat lezen, en uiteindelijk hoop je op een actie in de recruitment marketing zal dat de vacature vervullen zijn.

Digitale Oplossingen

Tone of voice

Je kan wel stellen dat ieder mens anders is, dat betekend dus ook dat ieder mens net even anders benaderd wilt worden. Voor de ene werkt concreet en direct en voor de ander werkt juist door een bescheiden en voorzichtige toon. Je kan elk type persoon indelen op de DISC-test. Een test die is op gedeelt in de kleuren rood, blauw, geel en groen. Met bij elke kleur eigen karakter eigenschappen waarvoor je dus steeds een andere tone of voice kan gebruiken.

Op basis van deze informatie maken wij van 1 advertentie 4 advertenties zodat als de ene advertentie met de karaktereigenschappen van rood heeft de ander de eigenschappen van groen is.

Op die manier kan iedereen zich betrokken voelen met jou advertentie.

Digitale Oplossingen

Optimaliseren

Nadat we de advertenties online hebben gaan we kijken wat de resultaten doen wat doet de ene tekst beter dan de ander en waar ligt dat aan. Wat kunnen we doen om de hele recruitment campagne nog beter te laten lopen. Zinnen anders formuleren? Andere afbeeldingen gebruiken? Of misschien missen er wel belangrijke puntjes die in de advertentie moeten. Zo blijven we keer op keer de advertenties veranderen tot dat het gewenste doel is bereikt, een kamer vol sollicitanten.

Op basis van deze informatie maken wij van 1 advertentie 4 advertenties zodat als de ene advertentie met de karaktereigenschappen van rood heeft de ander de eigenschappen van groen is.

Op die manier kan iedereen zich betrokken voelen met jou advertentie.

Totale weergave
Mensen met interesse
Mensen die actie ondernemen
Adverteren
Content voor social media
SEO
Webdesign

Met uit eindelijke doel het resultaat dat jij wilt behalen!

Bijvoorbeeld meer personeel, nieuwe klanten of het promoten van bepaalde berichten.

Neem hier contact op

Contact

Klinkt dit als iets voor uw bedrijf of heeft u een aantal vraagjes? Wij nemen contact met jou op!
Laat je nummer of je e-mail achter op het onderstaande formulier en wij nemen zsm contact met jou op.