Middelbeek lease, naar een hogere versnelling

Wie is Middelbeek

Middelbeek is een Alkmaars bedrijf die al decennia lokale bekendheid geniet. Middelbeek is zowel een verhuur-, als leasemaatschappij voor personen- en bedrijfswagens. Bij Immerse marketing mogen we Middelbeek al jaren tot onze vaste klantenkring rekenen en daar zijn we niet alleen blij mee, maar ook trots op.

Wat hebben we gedaan

Wij hebben onlangs de waarde propositie
aangescherpt, om daarmee verschillende doelgroepen en hun wensen/behoeften voor de lease nader in kaart te brengen.

Op basis daarvan is er door Immerse een ‘social media strategie’ gemaakt. Hiermee vindt er o.a. een nog specifiekere targeting plaats, bij de uitingen op sociale media als Facebook, Instagram en LinkedIn. Ook bij vaste klanten blijft er ruimte voor vernieuwing en verbetering.

1
in google
0
social media weergaven per maand
0
online ads vertoningen per maand

Als je al jaren samenwerkt met hetzelfde marketingbureau, is het trucje dan niet achterhaald op een gegeven moment?

Zeker niet! Als dat wel zo is…. Dan is het inderdaad tijd om naar een ander marketingbureau uit te kijken. De samenwerking tussen Middelbeek en Immerse marketing blijft voor innovatie en vooruitgang zorgen. In de eerste plaats wil je als bedrijf dat marketing zorgt voor conversie, ofwel omzet. Maar er is meer, want je wilt niet dat die omzet eenmalig is. Dus is het belangrijk om ook te bouwen aan een duurzame relatie met de klant.

Daarnaast kan het zijn dat er binnen één organisatie verschillende diensten en/of producten worden aangeboden, die elk hun eigen specifieke doelgroep kennen. In het geval van Middelbeek hebben ze zowel een verhuur-, als lease afdeling binnen de organisatie. Beiden ‘takken van sport’ kennen een eigen specifieke doelgroep. Waar de één voornamelijk gericht is op de MKB en ZZP markt, kan bij de ander ook zeker de particuliere markt niet uitgesloten worden. Zelfs het type auto dat beschikbaar is, kan een doelgroep variabele zijn. Zo zal de gemiddelde ‘lifestyle coach’ geen Ford Transit leasen. En zal je aan een luchthaven-taxi waarschijnlijk geen Fiat 500 verhuren.

Onlangs heeft Immerse voor Middelbeek Lease de waarde propositie aangescherpt, om daarmee verschillende doelgroepen en hun wensen/behoeften voor de lease nader in kaart te brengen. Op basis daarvan is er door Immerse een ‘social media strategie’ gemaakt. Hiermee vindt er o.a. een nog specifiekere targeting plaats, bij de uitingen op sociale media als Facebook, Instagram en LinkedIn. Ook bij vaste klanten blijft er ruimte voor vernieuwing en verbetering.

Bij Immerse zijn we nooit klaar met het verkennen van nieuwe ontwikkelingen en testen van nieuwe mogelijkheden. Het is onze missie om jouw marketingbudget zo effectief én efficiënt mogelijk in te zetten. Jaar in, jaar uit…….