Marketing en non-profit, draagvlak creëren om impact te hebben.

Sociale Marketing

In een snel veranderende wereld, waar informatie (zowel juist als onjuist) sneller beschikbaar is dan ooit te voren, wint sociale marketing snel aan populariteit. Er is een toenemende concurrentie in de non-profit sector, een publiek dat kritischer is geworden en verschillende communicatie doelstellingen voor verschillende belanghebbende.

Wat zijn de voordelen?

De voordelen van een sociale marketing zijn:

  • Vergroten bereik bij doelgroep
  • Meerwaarde aan transparantie en betrouwbaarheid
  • Beter communiceren met achterban/donateurs

Woonstichting de Key

Studentenhuisvesting is in veel steden een grote uitdaging. Het bereiken van de studenten zelf is niet het grootste probleem, maar hoe profileer je jezelf tussen louche huisjesmelkers en commerciële verhuurders.

Voor woonstichting de Key hebben we een campagne ontwikkeld die betrouwbaarheid uit moest stralen zonder saai te worden.

Stichting bedrijfsopvolging bakkerij

De ambachtelijke bakkerij dreigt uit te sterven. Tijd dus voor ondernemers om op kansen in bakkerijbrache te springen. Samen met de NBOV andere brancheorganisaties hebben we verschillende leuke campagnes opgezet om de bakkerszaken in onze winkelstraten te behouden.

OBD Noordwest

OBD Noordwest is hét bureau en dyslexiecentrum in Noord-Holland voor dyslexiezorg en expertise en advies op het gebied van onderwijs, ontwikkeling & ondersteuning.

Door een goede langetermijnrelatie is er een echt partnership ontstaan, waarbij wij proactief adviseren in hun marketing uitdagingen.

 

De bovenstaande cases zijn slechts een klein deel van de klanten/projecten die we hebben gedaan voor non-profit organisaties en semioverheidsorganisaties.

Verbeter de wereld door sociale marketing, wij helpen je er graag bij!