“De Jongens uit de Keuken” is een onderneming van ervaren professionals die weten wat er nodig is om een keuken goed te laten draaien: goed personeel. Maar goed personeel vinden kost veel tijd. Dankzij het uitgebreide netwerk van “De Jongens” hebben wij altijd een geschikte kok beschikbaar. En omdat wij weten dat een goede ‘match’ gewoon plezieriger werkt, zorgen wij ook dat onze klant en de kok goed bij elkaar passen.
Sinds oktober 2019 pakken wij de marketing op tbv de werving van klanten en freelance personeel. Dit doen we door middel van Social media campagnes, Google Ads campagnes en Google optimalisatie
Sinds oktober 2019 speelt Immerse marketing een rol bij de werving van klanten en freelance personeel voor het Alkmaarse bedrijf “De jongens uit de keuken”. En de resultaten door inzet en optimalisatie van online marketing, zijn in korte tijd al noemenswaardig.
De horeca is een dynamische branche. Dat maakt de horeca leuk, maar tegelijkertijd uitdagend. Seizoensgebondenheid, evenementen, ziekte en feestdagen maken dat een horecaondernemer regelmatig extra personeel nodig heeft. Maar natuurlijk het liefst zonder daar langdurige verplichtingen en veel administratieve rompslomp aan over te houden.
“De jongens uit de keuken” is een Alkmaarse onderneming die zich richt op het ondervangen van personele uitdagingen in de horeca. Zij lossen zowel incidentele als regelmatig terugkerende capaciteitsproblemen op, met hun netwerk aan flexibel inzetbare keuken- en bedienend personeel.
Hoe zorg je er als ondernemer voor dat dat jouw bedrijf hét antwoord is op iemands vraag?
Door goed werk te leveren, gezien- en gevonden te worden.
Klinkt als een voor de hand liggend antwoord? Zo voor de hand liggend is het ook.
Echter ontbreekt het vaak aan tijd en/of kennis om te focussen op de marketing van je onderneming. En daarnaast is met name, online marketing nog steeds voor veel ondernemers een mysterieus en onbekend terrein. Wanneer je als ondernemer zelf de tijd en/of kennis niet in huis hebt, staat Immerse Marketing paraat. Zo ook bij “De jongens uit de keuken”.
In 2 maanden tijd heeft de inzet van Immerse Marketing er toe geleid dat, d.m.v. Social media campagnes, Google Ads campagnes en Google optimalisatie, er: