BeautyJournaal is een gewaardeerd beautyplatform in Nederland. Beautyjournaal voorziet haar achterban, van informatie, advies en testresultaten over beautyproducten, behandelingen en lifestylekeuzes. Ofwel alles op het gebied van schoonheid.
Immerse kwam in beeld toen vernieuwing van de website nodig was. De technische omgeving bleek door meerdere partijen ontwikkeld en onderhouden te zijn, waardoor vernieuwing en doorontwikkeling over veel schijven ging en inefficiënt leek te worden. Gaandeweg is er voor gekozen om de technische omgeving van beautyjournaal door Immerse te laten vernieuwen. Hiermee is niet alleen de website vernieuwd, maar zijn alle functionaliteiten beter op elkaar afgestemd. Wat tevens winst oplevert op de inzet van social media- en google campagnes. Maar het belangrijkste wellicht, een optimalere gebruikservaring voor websitebezoekers en volgers.
Dus de schoonheid van een goede marketingpartner leverde het volgende op:
1. Effectievere en beter gevonden website
2. Verbeterd bereik vanuit Social media kanalen
3. Uitbreiding van bezoekers en mailingbestand
4. Nog maar één aanspreekpunt, meer flexibiliteit en snelheid voor ondernemer
5. Positievere klantervaring door de werking en toegankelijkheid van website en Social media kanalen
6. Eén belletje, mailtje of appje verwijderd van een team van marketingprofessionals, die samen alle kennis en ervaring bezitten om een bedrijf/platform naar een hoger niveau te tillen.