Klantbeleving

Er wordt online geshopt, vergeleken, de beste prijs/kwaliteit uitgekozen, maar toch lopen er op zaterdag nog genoeg mensen in de binnenstad. Dit komt omdat mensen steeds meer zoeken naar beleving, het is niet het product dat je koopt , maar welke verhaal vertelt de winkel. Kijk maar naar Rituals, een pracht merk, mooie winkels en ze doen het heel goed.

Of de beste prijs / Of het beste product

Je kan de niet de hele markt meer bedienen. De tijd dat je in één winkel zowel een goede trui, een ladyshave en snoepgoed kan kopen is echt voorbij. Je ziet dat de prijsvechters recht hebben van bestaan (kijk naar Primark en Action) en de high-end retailer (Kijk naar Rituals en ici-paris). Voor de laatste groep speelt ook het recreatief winkelen een rol. Er is behoefte aan vermaak, beleving, (hi)storytelling en onthaasting.

Uw klant:

  • wil beleven;
  • is 24 uur per dag en overal online;
  • Hecht minder waarde aan merken;
  • Weet heel goed wat ze kunnen krijgen voor hun geld;
  • Heeft toegang tot alle informatie (juist of onjuist).

Meer info?

Je naam*

Je e-mail*

Je telefoonnummer*

Je bericht