Middelbeek is een begrip in de regio, maar door toenemende prijsvechters in de markt is het steeds lastiger om de klant te laten zien dat Middelbeek nog steeds de beste is.

 

Immerse is marketing strategie met een persoonlijk tintje, Ben de Boer denkt graag met ons mee.

Wij werken al geruime tijd samen, zij hebben op vele gebieden goede kennis en expertise in huis waar wij graag gebruik van maken.

S.Leering – Manager Middelbeek

 

Customer Journey

Immerse heeft geholpen om in kaart te brengen wat de verschillende ‘klant – verhalen’ zijn. Zo kreeg middelbeek een beter beeld waar de kansen lagen en waar ze op kunnen focussen.

Op basis hiervan hebben we verschillende marketing-acties ondernomen om de lokale bekendheid te vergroten en beter aan te sluiten bij de verschillende klantverhalen.

Zoekmachine Marketing

“We willen boven aan staan in Google, zonder hiervoor te betalen” – dit was zo een beetje de opdracht die we meekregen van Middelbeek. Dus met sterke landingspages, juiste zoekwoorden en SEO optimalisatie zijn we een heel eind gekomen voor de klant. Maar dan zijn we er nog niet. We blijven lokaal last houden van de opvallend Rode Bo-Rent auto’s die met grote gele stickers, Die hiermee snel naamsbekendheid vergaren.

Social media en e-mailmarketing

We hebben door een aantal gerichte acties de naamsbekendheid verder vergroten en zo Middelbeek lokaal nog meer op de kaart gezet. Via Social Media zullen wij blijven werken aan het “top of mind” houden van de autoverhuurder en via email marketing zullen wij ook de huidige klanten meer binden aan het merk.